Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Αυτισμός και ελληνική πραγματικότητα !!!


Με τον τίτλο αυτόν ο αγαπητός φίλος και εκλεκτός εκπαιδευτικός, Παναγής Κασσιανός, Δ/ντης του Ειδικού Πειραματικού Σχολείου Αθηνών, σημειώνει:  "Αν, όπως λένε, δείκτης πολιτισμού μιας κοινωνίας είναι η στάση της απέναντι στο αδύναμο άτομο, τότε το συγκλονιστικό άρθρο που ακολουθεί δείχνει το πού είμαστε και πρέπει να πάμε!". Στη συνέχεια προτείνει για ανάγνωση το άρθρο του δημοσιογράφου κ. Αλέκου Μάρκελλου. Για να το διαβάσετε  Πατήστε εδώ

1 σχόλιο:

  1. Θα ήθελα στο πανεπιστήμιο ,να με είχαν διδάξει το πώς να μην είμαι ο εαυτός μου! Δηλαδή στην επαγγελματική μου φαρέτρα, να έχω εργαλεία συμπεριφοράς για τον εκπαιδευτικό μου ρόλο.Ποτέ μου δεν πίστεψα ότι ο δάσκαλος ασκεί λειτούργημα, λίγοι είναι αυτοί που είναι φυσικά ταλέντα εκπαιδευτικοί. Πίστευα και θα πιστεύω στην οργάνωση, στη διαρκή επιμόρφωση του εκπαιδευτικού σε θέματα διαμόρφωσης συμπεριφοράς, επικοινωνίας ,ψυχολογίας, σφαιρικής αντίληψης των πραγμάτων ,με ευελιξία πνεύματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή