Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

Η παραστατικότητα του δασκάλου κατά τη διδασκαλία



Μια διήγηση ή αφήγηση του δασκάλου πρέπει να είναι παραστατική. Πώς όμως θα επιτευχθεί αυτός ο στόχος; 
Ίσως η χρήση των σχεδιαγραμμάτων και των εικόνων να βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Αν όμως αυτές οι εικόνες αποκτήσουν κίνηση και χρώμα, τότε τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα πιο αποτελεσματικά. Με άλλα λόγια η χρήση κάποιων προσομοιώσεων μπορεί να δώσει απαντήσεις στο προηγούμενο ερώτημά μας.
Ζωντανό παράδειγμα είναι και το βίντεο που ακολουθεί, το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια της εκθέσεως "Δημοκρατία και η Μάχη του Μαραθώνα" στο Ζάππειο Μέγαρο (29/Οκτ/10). Είναι μια προσπάθεια ώστε να γίνει κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο έγινε η μάχη. Η τοποθεσία, η ανάπτυξη των στρατευμάτων και η τακτική μάχης που έδωσε στους Έλληνες το νικηφόρο αποτέλεσμα. Η έκθεση έγινε από τον Σπύρο Μερκούρη, τον ακούραστο αδελφό της Μελίνας που ακόμα και στα 85 του δηλώνει το παρόν του στο πολιτιστικό προσκήνιο.Την δημιουργία και προβολή του ντοκιμαντέρ στα ΜΜΕ ανέλαβε η Honeybee.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου