Σύμφωνα με νέα μελέτη του νομπελίστα Φυσικού Καρλ Βίμαν η μέθοδος
διδασκαλίας είναι σημαντικότερη από το ποιος διδάσκει. Ο δρ. Βίμαν διαπίστωσε
ότι Καναδοί φοιτητές έμαθαν πολλά περισσότερα από βοηθούς καθηγητών που αξιοποίησαν
διαδραστικές μεθόδους, παρά από βετεράνο καθηγητή που παρέδωσε κλασσικό μάθημα.
Η διαδραστική μέθοδος δεν περιείχε καθόλου παράδοση, χρησιμοποιώντας
αντίθετα συζητήσεις σε μικρές ομάδες, γρήγορα τεστ στην τάξη και η χρήση
συσκευών υψηλής τεχνολογίας βοήθησαν τους φοιτητές της ομάδας αυτής να
κατανοήσουν καλύτερα το δύσκολο μάθημα.
Ο δρ. Βίμαν τόνισε ότι η επιτυχία της χρήσης καινοτόμων εκπαιδευτικών
μεθόδων δεν αφορά μόνο τα μαθήματα θετικής κατεύθυνσης, αλλά και τις
ανθρωπιστικές επιστήμες. Η δημοσίευση της μελέτης έγινε στην επιστημονική
επιθεώρηση Science.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου