Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Διανύοντας το τέλος του Καλοκαιριού




Τα μπάνια του λαού τελείωσαν ή τουλάχιστο κοντεύουν να τελειώσουν, όπως φαίνεται και από την αισθητά μειωμένη κίνηση κυρίως στα όμορφα νησιά της Πατρίδας μας. Έρχεται ο Σεπτέμβρης με πολλές αγωνίες για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και όχι μόνο. Μετατάξεις, διαθεσιμότητες, κινητικότητες αλλά και πολιτικές προετοιμασίες τουλάχιστο σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης. Τις προάλλες που βρέθηκα στην Πάτρα και πίνοντας τον καφέ μου σε μια καφετέρια, άθελά μου άκουσα τον εξής διάλογο. Να μου επιτρέψετε να σας τον μεταφέρω, γιατί θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον ανεξάρτητα του τόπου που διεξήχθη.
-         Άκουσα πώς κατεβαίνεις ως υποψήφιος στις Δημοτικές Εκλογές.
-         Εγώ; Ποτέ!
-         Γιατί; Νομίζω ότι διαθέτεις τα ανάλογα προσόντα. Άλλωστε έχεις καταξιωθεί στην εργασία σου.
-         Ακριβώς, επειδή έχω καταξιωθεί στην εργασία μου δεν κατεβαίνω. Δεν μου χρειάζεται άλλη προβολή.
-         Προβολή; Μα όποιος αναμειγνύεται στα κοινά θέλει να προβληθεί;
-         Ξέρω εγώ;  Έτσι νομίζω συμβαίνει στις περισσότερες φορές. Να προβληθεί, να ικανοποιήσει παλιές φιλοδοξίες, να … Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
-         Εσύ μπορεί να είσαι η εξαίρεση.
Η μουσική της καφετέριας, που η έντασή της ξαφνικά δυνάμωσε, διέκοψε τον «ενδιαφέροντα» διάλογο. Έχουμε να ακούσουμε πολλούς τέτοιους διαλόγους προσεχώς.
Εύχομαι, σε κάθε τόπο να θέσουν υποψηφιότητα άτομα ικανά και με όρεξη να εργαστούν για το καλό των τοπικών κοινωνιών. Η αλλαγή πρέπει να έχει αφετηρία τη ΒΑΣΗ και η βάση είναι η τοπική αυτοδιοίκηση.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου