Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Ένας απολογισμός 38 ετών στην εκπαίδευση




Σαν να μην πέρασε μια ημέρα, όταν πριν από 38 χρόνια ανελάμβανα υπηρεσία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την οποία υπηρέτησα για αρκετά χρόνια από όλες τις βαθμίδες της εκπαιδευτικής ιεραρχίας.
Στη συνέχεια ευτύχησα να υπηρετήσω τα τελευταία χρόνια της εκπαιδευτικής μου σταδιοδρομίας, ως Πανεπιστημιακός Δάσκαλος, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών.
Αισθάνομαι πραγματική υπερηφάνεια που υπηρέτησα ως Επίκουρος Καθηγητής σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, το οποίο κατατάσσεται σε υψηλή θέση στον Πίνακα Αξιολόγησης των Πανεπιστημίων Διεθνώς.   
Είναι η 29η/1/2013 για μένα μία ημέρα συγκίνησης και περισυλλογής, καθώς το Πανεπιστήμιο Πατρών που απένειμε ΕΠΑΙΝΟ για την προσφορά μου στην Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση.
Δε δημοσιεύω αυτή τη διάκριση στο διαδίκτυο ως ένα στοιχείο που φανερώνει επιτυχία στο εκπαιδευτικό έργο μου, γιατί αυτό θα το κρίνουν οι φοιτητές μου, οι συνάδελφοί μου στο Τμήμα και γενικότερα η Πανεπιστημιακή Κοινότητα. Τη δημοσιεύω για να αντλήσω δυνάμεις, όσο ο Θεός μου χαρίζει υγεία, να συνεχίσω να είμαι χρήσιμος για την Ελληνική Εκπαίδευση, έστω μέσα από τις σελίδες του Ιστολογίου μου: «Εκπαιδευτικά και άλλα» (jkarantzis.blogspot.com).     

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια για τον έπαινο αν και είναι λίγος μπροστά στην εκτίμηση που τρέφουν για εσάς όσοι γνώρισαν το έργο σας και την αδιάκοπη προσφορά σας στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η στάση σας στην εκπαίδευση είναι παράδειγμα προς μίμηση για κάθε δάσκαλο, νέο και παλιό. Καλή συνέχεια και ευχαριστούμε για όλα αυτά που δίνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή