Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Πού πρέπει να βασίζεται η αξιολόγηση των μαθητών;



  Πολλοί γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί αξιολογούν τους μαθητές  με βάση τις επιδόσεις τους στα «κύρια» μαθήματα (Γλώσσα,  Μαθηματικά, Φυσικά κτλ.) ή αν θέλετε με βάση τους γνωστικούς στόχους που επιδιώκει το σχολείο. Έτσι, θέτουν σε δεύτερη μοίρα τις επιδόσεις σε άλλα γνωστικά αντικείμενα (Μουσική, Ζωγραφική, Γυμναστική κτλ.) ή τις δεξιότητες και ικανότητες που διαθέτουν (δεξιότητες στην επικοινωνία, στην υποκριτική, στις διάφορες κατασκευές, στη διαχείριση κρίσεων κλπ.). Με τον τρόπο αυτό και την αυτοεκτίμηση των παιδιών δεν καλλιεργούν αλλά και τα κίνητρα για περαιτέρω εξέλιξη δεν ενισχύουν.    

Δεν ξέρω ποια είναι η επίδοση του μικρού κοριτσιού (που θα δείτε στο παρακάτω video) στα Μαθηματικά ή στη Γλώσσα, το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι διαθέτει πολλές δεξιότητες που προκαλούν τον θαυμασμό !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου