Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Διαίρεση με κλασματικό διαιρέτη


 Πολλές φορές οι δάσκαλοι όταν διδάσκουν τη διαίρεση με κλασματικό διαιρέτη, υποδεικνύουν στους μαθητές τον μηχανιστικό τρόπο της μετατροπής της διαίρεσης σε πολλαπλασιασμό, αφού κάνουν την αντιστροφή των όρων του κλασματικού διαιρέτη. Φυσικά, οι μαθητές μένουν με την απορία, πώς γίνεται αυτό. 

Με την παρακάτω παρουσίαση επιχειρώ να το αποδείξω.

  

3 σχόλια:

  1. Tον πρώτο καιρό οι μαθητές είναι απαραίτητο να λύνουν και με τους δύο τρόπους τα προβλήματα και να κάνουν συσχέτιση των "βημάτων" που ακολούθησαν, για να μην εκτελούν μηχανιστικά αυτή την κατηγορία διαίρεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορετική άποψη γι' αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην προκειμένη περίπτωση θίγουμε τον πιο εύκολο τρόπο που θα μεταβεί ο μαθητής στον μηχανιστικό τρόπο της αντιστροφής που τελικά μένει ως κανόνας στην μνήμη του μαθητή.

      Διαγραφή