Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Οι «περιπέτειες μιας πεταλούδας» ψυχαγωγούν και εμπνέουν




Το θεατρικό παιχνίδι είναι θαυμάσιο παιδαγωγικό εργαλείο που βοηθά τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα, να αποκτήσουν πρωτοβουλία, θάρρος, ενσυναίσθηση και μεταγνωστικές δεξιότητες, να καλλιεργήσουν τον προφορικό τους λόγο, να αυτοσχεδιάσουν κτλ. Για όλα αυτά τα πλεονεκτήματα, το θεατρικό παιχνίδι πρέπει να αποτελεί κομβικό σημείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευτικοί που κάνουν πράξη όλες αυτές τις θεωρητικές απόψεις της Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, θεωρώ ότι προσφέρουν σημαντικά οφέλη στους μαθητές τους. Μάλιστα, αν αυτοί οι εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε τάξεις παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και επιχειρούν να εντάξουν το θεατρικό παιχνίδι στο πρόγραμμα των διδακτικών τους παρεμβάσεων, τότε δεν μπορεί κανείς να μην επαινέσει αυτές τις ενέργειές τους. Τρανό παράδειγμα αποτελεί η πρωτοβουλία του 10ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών που σε συνεργασία με την παιδαγωγική ομάδα της κατασκήνωσης "Χαρούμενο Χωριό" ανεβάζουν τη θεατρική παράσταση, «Η πεταλούδα που δεν μπόρεσε να κρατήσει την υπόσχεσή της».
Θερμά συγχαρητήρια, λοιπόν, αξίζουν στα παιδιά του  10ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών (Μαράσλειο), στους εκπαιδευτικούς και κυρίως στον Δ/ντή του κ. Παναγή Κασσιανό, έναν άξιο εκπαιδευτικό με γνώσεις, μεράκι και προθυμία για εφαρμογή καινοτόμων δραστηριοτήτων στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.
Για τη θεατρική παράσταση των μαθητών διαβάστε περισσότερα στην εφημερίδα «Καθημερινή» Πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου