Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Βιωματικές αριθμογραμμές


Πολύ χρήσιμη είναι η αριθμογραμμή στο δάπεδο της αίθουσας διδασκαλίας (οριζόντιο επίπεδο) ή στον τοίχο της αίθουσας , τύπου ανεμόσκαλας (κατακόρυφο επίπεδο) (Καραντζής, 2011). Ο μαθητής τοποθετεί το σώμα του ή το χέρι του σε ένα οποιαδήποτε αριθμημένο τετραγωνάκι της αριθμογραμμής και συνεχίζει με βήματα προς τα μπρος ή προς τα πίσω τη μέτρηση  (π.χ. Δάσκαλος: Είσαι στο 1. Πόσα βήματα θα κάνεις προς τα μπρος για να έρθεις στο 5; Δάσκαλος: Είσαι στη θέση 4. Πόσα βήματα προς τα πίσω θα κάνεις για να έρθεις στη θέση 2; κτλ.).

Πηγές
 ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ, Ι. (2011). Ο δάσκαλος στη σχολική τάξη: Ψυχο-παιδαγωγικές και διδακτικές εφαρμογές. Αθήνα: ΙΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου