Πολύ χρήσιμη είναι η αριθμογραμμή στο
δάπεδο της αίθουσας διδασκαλίας (οριζόντιο επίπεδο) ή στον τοίχο της αίθουσας , τύπου ανεμόσκαλας (κατακόρυφο
επίπεδο) (Καραντζής, 2011). Ο μαθητής τοποθετεί το σώμα του ή το χέρι του σε ένα οποιαδήποτε
αριθμημένο τετραγωνάκι της αριθμογραμμής και συνεχίζει με βήματα προς τα μπρος
ή προς τα πίσω τη μέτρηση (π.χ.
Δάσκαλος: Είσαι στο 1. Πόσα βήματα θα κάνεις προς τα μπρος για να έρθεις στο 5;
Δάσκαλος: Είσαι στη θέση 4. Πόσα βήματα προς τα πίσω θα κάνεις για να έρθεις
στη θέση 2; κτλ.).
Πηγές
ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ, Ι. (2011). Ο δάσκαλος στη σχολική τάξη:
Ψυχο-παιδαγωγικές και διδακτικές εφαρμογές. Αθήνα: ΙΩΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου